Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

viděl jsem i rotvajlery, kteří byli jako ovečky. Mému známému pro změnu rotrhali na kusy jezevčíka tažní psi zapřažení do sáněk s vůdcem a mohli na to jen koukat.

1 0
možnosti
Foto

Mého německého ovčáka zase pro změnu napadl labrador, který paničce utekl ze zahrady. Já měl psa na vodítku, ale v podobných případech je třeba psa pustit, aby se mohl účinně bránit. Dopadlo to dobře, labrador byl pocuchán jen mírně a když se jeho majitelka omlouvala za jeho útěk, mávl jsem jen rukou. Tím chci jen říct, že i labrador umí být pěkná sviňka a bez náhubku a na volno... No, to vlastně už napsal autor článku, pod kterým diskutujeme.

0 0
možnosti

ano někteří lidé si myslí ,že jejich miláček  může všechno.Jaký pak náhubek,vodítko ,

do mhd se cpou se psem v náručí a pak všude samé chlupy upatlané madla ,sedadla.

a v lese ještě povzbuzují toho svého hafíka ,když honí zvěř.

1 1
možnosti

To je tak, když si lidí vybírají psa podle toho, který se jim líbí, a ne podle toho, kterého zvládnou. A jestli ho třeba hlídá mladým, tak je praštěná, že ho vůbec pouští. Je to nezodpovědná ženská.

3 0
možnosti

Jo labrouš. Kolega má labradora. Samou láskou by nejraději vlezl do kapsy, ale jak jde kolem jiný pes, stává se nezvladatelně agresivním ve 100 % případů. Jinak naprosto v pohodě, děcka ho tahají za uši, ocas a válejí se po něm, on se jen tak kouká a olizuje je pokud se nachomýtnou blízko nebo za nima chodí jak stín a sleduje co vyvádějí.

3 0
možnosti
Foto

Jeden známý měl německého ovčáka stejné povahy. Od lidí, i cizích, si nechal líbit všechno, ale na některé psy zaútočil. Na jiné ne. Jedna moje doga - jinak absolutní dobrotisko - nesnášela cyklisty a snažila se jim zakousnout do zadního kola. Do psí hlavy nevidíte.

0 0
možnosti
Foto

Nechci být tvrdý v poznatcích...ale na mě při běhu kolem Běchovic se vrhli 3 vlčáci...musel jsem úplně přestat běžet, paní jsem řekl, že příště budu útočit já..."ježibaba" si vybrala znovu čas, kdy jsem běžel přes louku směrem k nádraží a psy jako šílený znovu na mě...nedal jsem jsem, ale ten stres z toho že jsem nemohl "volně běžet díky čecháčkovi...mnohokrát se situace opakovala na jiných místech. Přestal jsem úplně běhat, někomu něco vysvětlovat, policii atp. je na 2 věci. Myslím si že je to o chování a hlavně toleranci vůči druhým. Prošel jsem více státu v Evropě, ale takovou kumulaci a nadřazování psa nad lidmi...to umí čecháčci a věřím, že na to dojedou. Nikdo a nikde nemůže žít na úkor druhých bez odpovědnosti a trestu. Rodiny v česku jsou nemocné a není poznat kdo je chlap a žena! Bohužel. Kdysi Češi byli pojem ve světě a takový mě učili, ale nyní...kam se člověk otočí, kdejaká žena chlastá, zabíjí a o mužích ani nemluvě...osobně vám držím palce v běhání a věřím, že najdu někoho s kým mohu běhat a budu prožívat pohodové chvíle jako vy..závidím vám[>-]EUkolego

1 1
možnosti
Foto

Tak to vypada, ze mate vic problemu ;-)

1 0
možnosti

Žalujte ji.

Prokážete tím službu mnoha jiným ohroženým lidem.

A že Váš pes je taky rváč, to se divím. Labrouš?

3 1
možnosti

Přesně tak. V podstatě se jedná o veřejné ohrožení. Tento druh psa útočí, když je puštěn, na jiné psy a malé děti prakticky vždy. Sám jsem zažil.

Naléhavě také žádám, ŽALUJTE JI NEBO DEJTE HLÁŠENÍ MÍSTNÍ POLICII.

Sám jsem tam pobýval nedávno se dvěma malými dětmi a je mi téměř špatně z toho, že tam takové bestie mohou pobíhat.

1 1
možnosti

To není o tom rotvíkovi, to je o té doslova šílené a nesoudné paní. Kdyby měla podobně nezvládnutého ovčáka, dogu nebo nějakého křížence, moc rozdílu by nebylo. Je dobře, že to takhle dopadlo a článku by prospělo zveřejnit na jeho konci mobilní číslo té paní ;-).

8 0
možnosti
Foto

Nebo telefon autora ... pro pripad, ze by se ten jeho pes zase nekdy predem branil?? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 689x
40 let se pohybuji ve sportovním světě aktivně jako atlet i trenér. A pořád to beru stále stejně vážně, jen čím jsem starší, tak čím dál víc vím, že nic nevím.

Seznam rubrik