Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A vy mu to všechno, včetně peněz dáte jen tak "na ksicht", bez prokázání se třeba jen občankou? 8-o

Ten nadpis by mohl být:

"Také mezi běžci se bohužel najdou prosťáčci"

1 0
možnosti

Pane Smutný, tohle není o běžci, to je o nějakém gaunerovi, který třeba nikdy neběhal. Víte, já sám jsem bývalý běžec, akorát po ukončení kariéry jsem se tomu přestal věnovat úplně, prostě mě nějak nenaplňovalo běhat si jen tak. Cítím, že to není úplně dobře, ale nějak jsem na ten rekreační běh rezignoval. Jenže teď běhá můj syn - je ve stádiu, kdy se velmi zlepšuje a může to mít teoreticky i budoucnost. Já ho velmi sleduji a vím, že praktiky, které popisujete prostě mezi běžci nejsou běžné. Prostě parta běžců je něco, co může pochopit pouze ten, kdo to někdy dělal a ten ví, že nějaké levoty tam nemají žádné místo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 689x
40 let se pohybuji ve sportovním světě aktivně jako atlet i trenér. A pořád to beru stále stejně vážně, jen čím jsem starší, tak čím dál víc vím, že nic nevím.

Seznam rubrik