Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J84a52n 26R62ý32z29n57a91r

16. 9. 2013 10:41

Díky za bezva článek. Je na povzbuzení - Arnold Schwarzenegger: "nikdy se nevzdávej."

  http://www.youtube.com/watch?v=iBzthH4bGMU 

     Ale také je k zamyšlení nad tím, co je to osud, karma a pod. Neumím to jednoduše zatím chytit do slov. V pubertě jsem velice intenzivně cvičil džudo. Pak se něco stalo a já jsem ztratil schopnost vyhrávat v postoji. Zmizela koordinace.

   Teď je mi přes 50 a cvičím taiji a čchikung. Občas si na tatami zlehounka stoupnu. Jde mi to mnohem lépe než kdykoli zamlada.

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 689x
40 let se pohybuji ve sportovním světě aktivně jako atlet i trenér. A pořád to beru stále stejně vážně, jen čím jsem starší, tak čím dál víc vím, že nic nevím.

Seznam rubrik